Grupa Żabka z impetem rozpoczęła 2025 rok, notując rekordowe tempo ekspansji i silny wzrost Sieć sklepów Żabka nie przestaje rosnąć – nie tylko pod względem liczby otwieranych placówek, ale także liczby osób decydujących się na prowadzenie sklepu we franczyzie. W maju 2025 roku Żabka ogłosiła przekroczenie symbolicznej liczby 10 000 franczyzobiorców. To oznacza, że coraz więcej Polek i Polaków – także osoby z zagranicy – wybiera ten model jako sposób na samodzielność zawodową i rozwój biznesowy.

Kto prowadzi Żabkę?

Według danych spółki, aż 65% franczyzobiorców to kobiety. Ponadto, co trzecia osoba prowadzi sklep od ponad czterech lat, a najdłuższy staż w sieci to niemal 22 lata. Wiek franczyzobiorców waha się od 18 do 78 lat, a ponad 800 z nich to osoby pochodzące spoza Polski, głównie z Ukrainy.

Żabka rozwija również ścieżki rozwoju dla franczyzobiorców – wielu z nich zostaje trenerami, liderami regionów lub angażuje się w działania edukacyjne i promocyjne marki.

Jubileuszowa franczyzobiorczyni

Dziesięciotysięczną franczyzobiorczynią została pani Marta Dawicka, która swoją decyzję argumentuje nie tylko ofertą biznesową, ale też jakością wsparcia ze strony sieci. „Za sukcesem franczyzy nie stoi tylko produkt – to także technologia, relacje i wsparcie na każdym etapie” – podkreśliła.

Przepis na skalowalny sukces

– 10 000 franczyzobiorców to dla nas coś więcej niż liczba. To 10 000 historii o odwadze, determinacji i świadomym budowaniu swojej drogi – powiedział Adam Manikowski, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Franczyza pozostaje kluczowym filarem strategii ekspansji Żabki. Dzięki skalowalnemu modelowi i sprawdzonym procesom, marka może szybko zwiększać zasięg bez konieczności prowadzenia wszystkich sklepów samodzielnie. Obecnie w Polsce działa już ponad 11 500 sklepów Żabka.

Źródło: wiadomoscispozywce.pl

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *