Celem: ponad 400 sklepów jeszcze w 2025 roku. Sieć dyskontów Aldi dynamicznie zwiększa swoją obecność na polskim rynku. Jak poinformowała firma, liczba sklepów osiągnęła już 373 placówki, a do końca 2025 roku ma przekroczyć 400. Tylko w ostatnim czasie nowe sklepy pojawiły się m.in. w Ropczycach i Krakowie.
Nowe lokalizacje i równomierna ekspansja
W 2025 roku Aldi zadebiutowało już w takich miejscowościach jak:
- Świnoujście
- Brzeziny
- Czechowice-Dziedzice
- Strzelce Opolskie
Firma podkreśla, że jej strategia zakłada obecność we wszystkich województwach, a rozwój ma charakter zrównoważony.
– Dzięki kolejnemu otwarciu w Krakowie liczba sklepów w Małopolsce wyniesie już 19, z kolei debiut w Ropczycach sprawi, że będziemy posiadać 8 placówek w województwie podkarpackim. Kolejne otwarcia jeszcze oczywiście przed nami – mówi Wojciech Baryga, kierownik sprzedaży Aldi Polska.
Więcej niż tylko nowe sklepy
Obecnie Aldi zatrudnia w Polsce ok. 4,8 tys. osób. Wraz z rozwojem sieci powstają nowe miejsca pracy, a firma inwestuje również w:
- logistykę
- centra dystrybucji
- efektywne systemy zarządzania łańcuchem dostaw
Dzięki temu możliwa jest skalowalność działań i utrzymanie konkurencyjnej pozycji.
Aldi umacnia pozycję w Europie i Polsce
Jako jedna z przodujących sieci dyskontowych w Europie, Aldi systematycznie zwiększa udziały rynkowe. Polska, mimo silnej konkurencji w sektorze spożywczym, pozostaje dla sieci jednym z kluczowych rynków rozwoju.
