Celem: ponad 400 sklepów jeszcze w 2025 roku. Sieć dyskontów Aldi dynamicznie zwiększa swoją obecność na polskim rynku. Jak poinformowała firma, liczba sklepów osiągnęła już 373 placówki, a do końca 2025 roku ma przekroczyć 400. Tylko w ostatnim czasie nowe sklepy pojawiły się m.in. w Ropczycach i Krakowie.


Nowe lokalizacje i równomierna ekspansja

W 2025 roku Aldi zadebiutowało już w takich miejscowościach jak:

  • Świnoujście
  • Brzeziny
  • Czechowice-Dziedzice
  • Strzelce Opolskie

Firma podkreśla, że jej strategia zakłada obecność we wszystkich województwach, a rozwój ma charakter zrównoważony.

Dzięki kolejnemu otwarciu w Krakowie liczba sklepów w Małopolsce wyniesie już 19, z kolei debiut w Ropczycach sprawi, że będziemy posiadać 8 placówek w województwie podkarpackim. Kolejne otwarcia jeszcze oczywiście przed nami – mówi Wojciech Baryga, kierownik sprzedaży Aldi Polska.


Więcej niż tylko nowe sklepy

Obecnie Aldi zatrudnia w Polsce ok. 4,8 tys. osób. Wraz z rozwojem sieci powstają nowe miejsca pracy, a firma inwestuje również w:

  • logistykę
  • centra dystrybucji
  • efektywne systemy zarządzania łańcuchem dostaw

Dzięki temu możliwa jest skalowalność działań i utrzymanie konkurencyjnej pozycji.


Aldi umacnia pozycję w Europie i Polsce

Jako jedna z przodujących sieci dyskontowych w Europie, Aldi systematycznie zwiększa udziały rynkowe. Polska, mimo silnej konkurencji w sektorze spożywczym, pozostaje dla sieci jednym z kluczowych rynków rozwoju.

ALDI

Źródło: Business Insider Polska – „Ta sieć chce mieć w Polsce 400 dyskontów do końca roku”

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *