Znana i ceniona sieć supermarketów Aldi, przyjmuje nową strategię, aby sprostać wyzwaniom związanym z brakiem dostępnych gruntów na zagospodarowanie większych sklepów. W grudniu tego roku firma planuje otwarcie nowych, mniejszych placówek, w formacie Aldi 2.0 Compact. Obecnie w Polsce Aldi posiada 251 sklepów i będzie jeszcze więcej.

Wyzwania Większych Sklepów z Gruntem

Z roku na rok przybywa coraz więcej sklepów sieci Aldi i zdobywają coraz większą popularność. Zarząd staje w obliczu ograniczeń związanych z dostępną przestrzenią na budowę sklepów. Wybór odpowiednich lokalizacji staje się coraz trudniejszy, więc sieć stawia na nowe rozwiązanie. Aldi postanowiło zmienić strategię i skupić się na mniejszych placówkach, które będą bardziej efektywne pod względem przestrzeni i logistyki.  

 

Nowy Format Sklepów – Jak Będą Wyglądać

Rozwiązaniem sklepów mają być wyższe półki sklepowe i kosze promocyjne, które pozwolą na lepsze zagospodarowanie przestrzeni. Do zmniejszenia przestrzeni przyczynią się też węższe korytarze i mniejsze wózki sklepowe. Nowością w Aldi będą również strefy kas samoobługowych, dzięki czemu klienci z większym komfortem będą mogli dokonywać zakupów, przy okazji zaoszczędzić miejsce.

 

Podsumowując

Aldi podejmuje nową strategię otwierając mniejsze sklepy z innowacyjnym podejściem do obsługi klientów. Ta zmiana pozwoli na bardziej efektywne wykorzystanie dostępnych lokalizacji i przestrzeni, jednocześnie zapewniając klientom szybsze i bardziej komfortowe zakupy. W planach jest otworzenie 400 sklepów Aldi 2.0 Compact w całej Europie, a już 15 grudnia 2023 r. pierwszy w Polsce w Krakowie.

 

 

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *