Dino Polska, jedna z największych sieci supermarketów w kraju, zaprezentowała wyniki finansowe za pierwsze trzy kwartały 2024 roku, które potwierdzają jej dynamiczny rozwój.

Rekordowe wyniki finansowe

Przychody Dino za dziewięć miesięcy bieżącego roku wyniosły imponujące 21,5 mld zł, co oznacza wzrost o 13,5% w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku. To efekt nie tylko zwiększonej liczby sklepów, ale także większej aktywności klientów w już istniejących placówkach.

Rozwój sieci

Na koniec trzeciego kwartału liczba marketów Dino sięgnęła 2572 placówek, co oznacza wzrost o 232 sklepy rok do roku. Tylko w trzecim kwartale 2024 roku otwarto 69 nowych marketów. Ten dynamiczny rozwój jest wynikiem nakładów inwestycyjnych, które w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku wyniosły 1,13 mld zł, notując 34% wzrost rok do roku. W samym trzecim kwartale sieć przeznaczyła na inwestycje 434 mln zł.

Siła produktów świeżych

Produkty świeże, takie jak owoce, warzywa, pieczywo czy mięso od Agro Rydzyna, nadal stanowią filar działalności Dino. W okresie od stycznia do września 2024 roku odpowiadały one za 39,7% sprzedaży. Popularność produktów świeżych to efekt konkurencyjnej oferty oraz wysokiej jakości asortymentu.

Perspektywy na przyszłość

Zarząd Dino Polska, na czele z Michałem Krauze, zapowiada kontynuację dynamicznego rozwoju sieci. – „Każdego dnia skupiamy się na tym, aby oferta sklepów Dino w wygodny i kompleksowy sposób zaspokajała potrzeby konsumentów. Równocześnie dużo uwagi przykładamy do oferowania produktów w atrakcyjnych cenach. Efektem tych działań jest solidny wzrost sprzedaży i rosnąca liczba odwiedzin klientów” – komentuje Krauze.

Na koniec września 2024 roku łączna powierzchnia sali sprzedaży Dino wyniosła ponad milion metrów kwadratowych, co oznacza wzrost o 10,1% rok do roku.

 

Źródło: https://wiadomoscispozywcze.pl/artykuly/14375/ponad-miliard-z-inwestycji-dino-podsumowao-ostatnie-miesiace/

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *